środa, 22 maja 2013

7.Różne motywy na ubraniach.

Hej :) Wczoraj i dzisiaj pogoda niestety niezaciekawa ;/ a to wszystko przez ten deszcz i burze . U was też jest taka wstrętna pogoda ? :> . Ale pocieszające jest to ,że już za prawie miesiąc waakaacje <3. Ja naszczęście wychodzę już z gimnajum ołł yeeah xd. Natalii został jeszcze rok ;) Zobaczysz , szybko zleci. Po gimnazjum wybieram się raczej do Technikum ''Obsługi Turystycznej'' albo Technikum ''Hotelarskie'' lecz myślę jeszcze o Liceum o profilu ''Humanistycznym''. A wy gdzie byście poszli? Gdzie mi radzicie iść? :D. Jeszcze 08.06. czeka mnie Bal Gimnazjalny. Jak widzicie dużo czasu nie zostało , a ja jeszcze nie mam sukienki. Podoba mi się sukienka taka ,że na górze biały i a na dole czarny.

Dzisiaj będzie post , w którym dodam zdjęcia ubrań na których są różne motywy m.in. : zwierząt :).
Bardzo mi się takie ciuchy podobają , a teraz są modne , jak znajdę w jakimś sklepie coś fajnego z jakimś motywem to na pewno kupie ;). A teraz zdjęcia tych ubrań :







Okej wystarczy , bo już nie mam czasu :) 
Pisała : Ola ;)







3 komentarze:

  1. Śliczna ta bluza z lwem <33
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne, nie wiem dlaczego ale nie jestem jakoś specjalnie zachwycona motywem galaxy na ubraniach:)
    świetny post Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza i ostatnia koszula ! :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń